Majbrasan: Vissa klagar konstant på Styf, andra på Öhman... Måste ju sticka ut lite.
Inlägg: 2156454
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bad_Brett:
Inte nödvändigtvis kan ibland bli en sådan stämning kring spelare härinne.
Inte nödvändigtvis kan ibland bli en sådan stämning kring spelare härinne.
Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bad_Brett: Mhm, det klagas mycket på Styf nu när han inte är tränare längre.. med Peters å andra sidan tycks det inte spela någon roll huruvida han spelar eller inte.