KB: Det kommer att bli en liknande spelaromsättning som efter förra säsongen tyvärr.
Inlägg: 2158728
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:
Vad va det Glader har sagt? 60% av säsongens spelare ska va kvar.
Vad va det Glader har sagt? 60% av säsongens spelare ska va kvar.