Inlägg: 2158753
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Känner att MoDos nästa kampanj måste vara ungefär som denna:
youtu.be/Telz2gT3IdQ
Typ "nu jävlar är vi trötta på att förlora och ger du inte allt är du inte välkommen".
youtu.be/Telz2gT3IdQ
Typ "nu jävlar är vi trötta på att förlora och ger du inte allt är du inte välkommen".
Vad va det Glader har sagt? 60% av säsongens spelare ska va kvar.