Inlägg: 2158757
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
För det första så borde inte modo satsa på yngre förmågor som väljer att lämna vid 17 års ålder.
För det andra så är det bedrövligt av shl klubbarna att dammsuga talanger som knappt spelat i a-laget i hockeyallsvenskan.
Snacka om att man återigen slår undan benen på ha klubbarna. Först den ekonomiska faktorn och sedan tar man många spelare. Jävla skitsystem!
För det andra så är det bedrövligt av shl klubbarna att dammsuga talanger som knappt spelat i a-laget i hockeyallsvenskan.
Snacka om att man återigen slår undan benen på ha klubbarna. Först den ekonomiska faktorn och sedan tar man många spelare. Jävla skitsystem!
+ 3
youtu.be/Telz2gT3IdQ
Typ "nu jävlar är vi trötta på att förlora och ger du inte allt är du inte välkommen".