Inlägg: 2160181
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Du får inte ta illa upp nu men jag hoppas som vanligt att du får fel Ztorken :)
Men ska erkänna att mina nerver kommer jobba hårt fram till nästa Söndag!
Men ska erkänna att mina nerver kommer jobba hårt fram till nästa Söndag!
+ 1
Dessvärre har Väsby ett mycket lättare schema kvar och vi kan kanske räkna in nån pinne mot Tingsryd, förhoppningsvis tre.
Fler pinnar lär blir det inte, så vi får hoppas Väsby kollapsar totalt men det är inte trolig dock.
Kval mot KIK väntar, det är min bestämda uppfattning.