Robin Ztorken L: Tror som du tyvärr. Lutar åt kval helt säkert.
Inlägg: 2160374
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: seriöst så börjar det här kännas riktigt dåligt.
Skönt med 2-2, men modo lär behöva plocka poäng för att rädda sig undan kval.
Och jag ser bara 1 match det lär kunna hända i.
Och skärper man sig inte så kommer vi inte ens ha kvar målskillnads-övertaget.
Skönt med 2-2, men modo lär behöva plocka poäng för att rädda sig undan kval.
Och jag ser bara 1 match det lär kunna hända i.
Och skärper man sig inte så kommer vi inte ens ha kvar målskillnads-övertaget.
+ 1