Nucky: 2-2
Inlägg: 2160404
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Kvalet spelas enligt följande:
PLAY OUT
Lag 13-14 spelar "play out". Avgörs i bäst av fem matcher (H-H-B-B-H) där vinnaren spelare vidare i HockeyAllsvenskan och förloraren flyttas ner i HockeyEttan. Högst rankade laget i tabellen har hemmaplansfördel.
PLAY OUT
Lag 13-14 spelar "play out". Avgörs i bäst av fem matcher (H-H-B-B-H) där vinnaren spelare vidare i HockeyAllsvenskan och förloraren flyttas ner i HockeyEttan. Högst rankade laget i tabellen har hemmaplansfördel.