+ 1
Inlägg: 2160412
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Ni Modoiter kan sitta lugnt i båten. Tror ni luggar Löven på några poäng i helgen faktiskt.
+ 5
Skönt med 2-2, men modo lär behöva plocka poäng för att rädda sig undan kval.
Och jag ser bara 1 match det lär kunna hända i.
Och skärper man sig inte så kommer vi inte ens ha kvar målskillnads-övertaget.