Tarasov: han hittade många som skrinnade på bra på försäsongen, men också många som bara vittjade lönekuvertet när serien väl startat
Inlägg: 2162071
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/BlkmgG/shl-drabbat-av-ytterligare-coronautbrott
Undrar om man verkligen hinner spela klart säsongen. Malmö är inte direkt de som spelat flest matcher heller. Vi är mitt uppe i vad som kan bli en tredje våg under den period då smittspridningen var som högst förra året.
Undrar om man verkligen hinner spela klart säsongen. Malmö är inte direkt de som spelat flest matcher heller. Vi är mitt uppe i vad som kan bli en tredje våg under den period då smittspridningen var som högst förra året.