1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507636 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2162235

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/BlkmgG/shl-drabbat-av-ytterligare-coronautbrott

Undrar om man verkligen hinner spela klart säsongen. Malmö är inte direkt de som spelat flest matcher heller. Vi är mitt uppe i vad som kan bli en tredje våg under den period då smittspridningen var som högst förra året.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:

Nä, dom ledande får verkligen trolla för att få ihop detta, finns liksom inge utrymme direkt att lägga andra speldatum.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Varför är det bara vissa klubbar som drabbas av så många utbrott? Malmö har väl haft utbrott 4 gånger eller så, Brynäs, Oskarshamn. Hur är det med exempelvis Färjestad, biter inte Corona på värmlänningar?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB