Inlägg: 2162235
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nä, dom ledande får verkligen trolla för att få ihop detta, finns liksom inge utrymme direkt att lägga andra speldatum.
Nä, dom ledande får verkligen trolla för att få ihop detta, finns liksom inge utrymme direkt att lägga andra speldatum.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Varför är det bara vissa klubbar som drabbas av så många utbrott? Malmö har väl haft utbrott 4 gånger eller så, Brynäs, Oskarshamn. Hur är det med exempelvis Färjestad, biter inte Corona på värmlänningar?
Undrar om man verkligen hinner spela klart säsongen. Malmö är inte direkt de som spelat flest matcher heller. Vi är mitt uppe i vad som kan bli en tredje våg under den period då smittspridningen var som högst förra året.