Inlägg: 2162380
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Bra skott på Jakobsson? I Modo var han en bra skridskoåkare som kunde skapa en del lägen men var inte alls en avslutare med bra skott.
Sv: Silly season
Rytter: Känner mig tveksam till KJ. Tyckte det var en spelare som hängde med huvudet om det gick lite emot.
+ 4
Sv: Silly season
Detta har inget med A-Laget att göra men nu har timrå börjat locka över juniorer till deras juniorlag. Nu har jag ingen aning om hur lovande de är men.
Angående KJ så är det ju också en chansning, men att han har potential är det ju inget snack om. Kanske gjort honom gott att få vara en producerande spelare i Norge, han har ju gjort det bra där måste man säga.
Har har ju bra egenskaper i skridskoåkningen samt ett rätt bra skott. Om vi leker med tanken att han är klar kanske han är en bra spelare för en tredjekedja. Dessutom i en bra ålder.
Karla - x - x
Modigs - EK - Strömgren(?)
Ohlsson - Aagaard - KJ
Sylwander - Tjärnström - Lindewall/Åhström
Allt beror ju på roll och plats i laget, är han värvad för att hålla till i en tredjekedja så kan det vara en vettig värvning, högre upp än så då är jag väldigt tveksam.