Detta har inget med A-Laget att göra men nu har timrå börjat locka över juniorer till deras juniorlag. Nu har jag ingen aning om hur lovande de är men.
Inlägg: 2162381
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{6870}: Känns nästan som sådana som skulle få det svårt att platsa på vårt hockeygym. Möjligen har jag fel där, men...
+ 1