Inlägg: 2162450
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Väsby är ganska charmiga. Föredrar helt klart dem.
Vi har väl inte många positiva erfarenheter av KIK egentligen. Grisigt lag och ganska tråkiga, som sagt.
Vi har väl inte många positiva erfarenheter av KIK egentligen. Grisigt lag och ganska tråkiga, som sagt.
Väsby får gärna vara kvar, för de är mycket mer rock and roll än tråkiga KIK. tyvärr verkar KIK ha lätt för Väsby.