Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Väsby är ganska charmiga. Föredrar helt klart dem.

Vi har väl inte många positiva erfarenheter av KIK egentligen. Grisigt lag och ganska tråkiga, som sagt.