+ 3
Inlägg: 2163944
Svarskommentarer
Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
puffe: Absolut ska man kunna skämta om allt. Det är hur man gör det som spelar roll. Chaplin drev med Hitler.
Om du och andra MoDoiter tycker att det är rolig så är det bara att fortsätta. Jag skriver bara vad jag tycker.
Om du och andra MoDoiter tycker att det är rolig så är det bara att fortsätta. Jag skriver bara vad jag tycker.
+ 1
Tycker givetvis att Nordkorea är en vidrig stat, men att jämföra MoDo med Nordkorea gör inte att jag tycker Nordkorea har sunda åsikter. Man måste få skämta om , nästan allt. Chaplin med flera skämtade om Hitler, var det rätt eller fel?