+ 1
Inlägg: 2163960
Svarskommentarer
Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
Från Hörnefors: Givetvis, detta ska ju vara ett fritt forum, så respekterar alla åsikter. Du är ju dessutom från Hörnefors, så du är nästan oantastlig, som du vet
+ 2
Om du och andra MoDoiter tycker att det är rolig så är det bara att fortsätta. Jag skriver bara vad jag tycker.