+ 2
Inlägg: 2164092
Svarskommentarer
Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
Robin Ztorken L: Karlkvist är mycket bra, vilket poängsnittet också indikerar, hur ser kontraktsläget ut för denne? Borde han inte vara aktuell för ngn SHL klubb inför nästa säsong?
Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
Robin Ztorken L: Han kan väl dela filt med Karla, han har ju också lite svårt att vara "hemifrån" 😉
+ 1
Han vågar nog inte ta steget upp i SHL, vi får lägga in en klausul i kontraktet, fria snuttefiltar!