Robin Ztorken L: Karlkvist är mycket bra, vilket poängsnittet också indikerar, hur ser kontraktsläget ut för denne? Borde han inte vara aktuell för ngn SHL klubb inför nästa säsong?
Inlägg: 2164103
Svarskommentarer
Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
Lub: SHL är överskattat. Viktigare att vara bra i MoDo. Alla spelare har SHL-out från HA. Jag tycker att MoDo ska höja Karlas lön till att börja med.
+ 6