SKiLMY: Är det ingenting personligt som att han misskött sig, så var det rätt tydligt att han var vassare än Tex på slutet. Förvisso hade Tex inte stått på länge och var säkert ringrostig, men det verkar oerhört märkligt att man skulle vilja göra sig av med en av seriens bästa målvakter.
Inlägg: 2167778
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Ja, det ska väl vara om typ Anton Forsberg är på g in eller nåt. Annars förstår jag inte heller.