{5647}: Ja, det ska väl vara om typ Anton Forsberg är på g in eller nåt. Annars förstår jag inte heller.
Inlägg: 2167795
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SKiLMY: Dick Axelsson står utan jobb nästa år!
Haft en sådan retsticka i laget igen nästa säsong hade fan varit förbannat kul varken om han medför något eller ej.
Slutspelsmonster möjligen!
Haft en sådan retsticka i laget igen nästa säsong hade fan varit förbannat kul varken om han medför något eller ej.
Slutspelsmonster möjligen!
Sv: Silly season
SKiLMY: hörde att Ullmark bara hade en stämpel kvar för att få en gratis pizza på Mamma Mia, är det så ska han givetvis erbjudas plats som presumtiv förstaspade
+ 6