+ 6
Inlägg: 2170307
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Mr Goofy: Karlin har inget team i Västervik. Sportchefen Georgsson har fungerat som assisterande där nere.
Piva har gjort sitt.
Jag hoppas på Karlin, ny assisterande, samt Omark och förlängning med Eriksson som mv-tränare. Där är min tränarstab.
Piva har gjort sitt.
Jag hoppas på Karlin, ny assisterande, samt Omark och förlängning med Eriksson som mv-tränare. Där är min tränarstab.
+ 3
Sv: Silly season
Mr Goofy: Välkommen! Min gissning är att Piva inte kommer att bli kvar iallafall
+ 1
Är också helt för Karlin, tror han kan göra underverk med vår självbild och få truppen att tillsammans spela för loggan på bröstet. Även Sunken tror jag hade haft bra möjlighet att få ihop truppen, men är det kontinuitet man vill åt är det på Karlin jag skulle satsa min peng.
Är det någon som vet vad som händer med resten av tränarstaben om Karlin tillträder? Följer hans team från Västervik med honom eller blir det något ihopsatt från Modos håll med Piva i spetsen?