+ 3
Inlägg: 2170326
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Har hört gott om gamle MoDo spelaren Micke Håkansson som är assisterande i Djurgården, men det är väl tveksamt om han vill jobba som assisterande i HA.
+ 1
Sv: Silly season
KB:
Jag har börjat drömma om FA/Karlin. Där rekryteringen av spelarna till A-laget ligger på tränarna. Till sin hjälp får de ass/scout. Som ass ser jag gärna någon utifrån, kanske en kanadensare, eller varför inte en ryss. Man får gärna knyta Jens Ö till en sådan stab om det nu tvunget skall vara någon från Övik.
Jag har börjat drömma om FA/Karlin. Där rekryteringen av spelarna till A-laget ligger på tränarna. Till sin hjälp får de ass/scout. Som ass ser jag gärna någon utifrån, kanske en kanadensare, eller varför inte en ryss. Man får gärna knyta Jens Ö till en sådan stab om det nu tvunget skall vara någon från Övik.
+ 2
Piva har gjort sitt.
Jag hoppas på Karlin, ny assisterande, samt Omark och förlängning med Eriksson som mv-tränare. Där är min tränarstab.