+ 4
Inlägg: 2170988
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Trots att Löven leder med 1-0 och vunnit skotten så tycker jag faktiskt det är Mora som driver spelet, dom ställer om snabbare, har bättre passningsspel, har bättre anfallsspel och får ofta fast löven i deras forecheck. Sedan har dom inte riktigt haft flyt då dom satt två i ribba/stolpe.
Fortsätter det såhär så kommer Mora vända och vinna denna match.
Trots att Löven leder med 1-0 och vunnit skotten så tycker jag faktiskt det är Mora som driver spelet, dom ställer om snabbare, har bättre passningsspel, har bättre anfallsspel och får ofta fast löven i deras forecheck. Sedan har dom inte riktigt haft flyt då dom satt två i ribba/stolpe.
Fortsätter det såhär så kommer Mora vända och vinna denna match.
Fy fan vad pinsamt av liss. Ottosson som stod och sa sist att Mora bara spelade på kontring och filmade. Det är ju typ så första sett ut för Löven.
Hur kan domaren ens gå på den utvisningen?