Inlägg: 2170996
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Jag hoppas stenhårt att Mora slår ut Löven.
Det filmas och skriks ifrån båset konstant!
Skicka ut skiten nu!
Jag hoppas stenhårt att Mora slår ut Löven.
Det filmas och skriks ifrån båset konstant!
Skicka ut skiten nu!
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: ser tungt ut för ÖHK ligger under med 2-0 mot Lejon, måste vinna annars div 2
Trots att Löven leder med 1-0 och vunnit skotten så tycker jag faktiskt det är Mora som driver spelet, dom ställer om snabbare, har bättre passningsspel, har bättre anfallsspel och får ofta fast löven i deras forecheck. Sedan har dom inte riktigt haft flyt då dom satt två i ribba/stolpe.
Fortsätter det såhär så kommer Mora vända och vinna denna match.