Nucky: Hoppas verkligen att kravbilden höjs till att varje match blir ett krig om poäng från och med kommande säsong. Karlin verkar ha den där tjurigheten att inte låta laget gå in lojt till match när motståndaren laddar stenhårt för en fight med MoDo.
+ 4