+ 2
Inlägg: 2175055
Svarskommentarer
Sv: Silly season
M Horava: Med den press som finns i Övik och Modo som klubb tror jag inte det är någon fara att han blir för bekväm.
Han vet vilken enorm hausse det skulle bli runt honom och laget ifall han lyckas vilket lär vara drivkraft nog. Det skulle fan resas en staty av honom utanför Fjällräven, och hans namn skulle hamna bland de riktigt stora i klubben.
Som nämnts tidigare verkar han också ha en riktig vinnarskalle vilket verkligen behövs i vår ledning.
Kommer ihåg en intervju med honom när han precis gått upp med Västervik i HA, det första han kikade på var vilka datum han skulle möta sitt Modo😆
Hjärtat på rätt ställe har han.
Han vet vilken enorm hausse det skulle bli runt honom och laget ifall han lyckas vilket lär vara drivkraft nog. Det skulle fan resas en staty av honom utanför Fjällräven, och hans namn skulle hamna bland de riktigt stora i klubben.
Som nämnts tidigare verkar han också ha en riktig vinnarskalle vilket verkligen behövs i vår ledning.
Kommer ihåg en intervju med honom när han precis gått upp med Västervik i HA, det första han kikade på var vilka datum han skulle möta sitt Modo😆
Hjärtat på rätt ställe har han.
För Karolina familj inbillar jag mig att det landar på totalen väldigt bra att flytta "hem" som säkert har varit drömmen/målet. Vilka mål ska sättas nu? Kan Karlin lägga lika mycket eller mer tid än i Västervik på tränaruppgifter för att få upp Modo till SHL eller kommer annat vilja dra i honom och pocka på uppmärksamheten?