+ 1
Inlägg: 2181220
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Alltså att förlora en match mot Västervik i en semifinal är inget att skämmas över, vi har tillräckligt med lägen att göra mål själva, vi möter ju ett bra lag och 24 killar på deras bänk vill ju vinna åh, hårdare och rakare mot kass och ta vara på dom lägen man skaffar sig.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Clay du tycker alltid det ser omöjligt ut för timrå när dom torskar en match att det är försent för dom att gå upp etc..
är du verkligen en timråit? för isåfall ger du verkligen inte laget det stödet dom verkligen behöver.
är du verkligen en timråit? för isåfall ger du verkligen inte laget det stödet dom verkligen behöver.
+ 11
Å jag tvivlar nu att det kommer att gå , det finns liksom många sätt att förlora matcherna på , är det viljan , det mentala , eller vad är det som felar .
Alla lag kan kämpa ner Timrå på något sätt !
Var ärliga .. svara på det någon