+ 11
Inlägg: 2181225
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Det här är min personliga åsikt .Man måste kunna vara realistisk i sitt tyckande fast man är en Timrå supporter .
Och inte navi .
Fler med mig tvivlar ..
Stöd ..hur menar du då ? Svårt när man sitter hemma å tittar på tv’n
Och inte navi .
Fler med mig tvivlar ..
Stöd ..hur menar du då ? Svårt när man sitter hemma å tittar på tv’n
är du verkligen en timråit? för isåfall ger du verkligen inte laget det stödet dom verkligen behöver.