DrCox: Ja, Boden var väl ett lag att slå? Har inte koll på ettan(borde man väl) men ....
Inlägg: 2183542
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Det är Nybro, Mariestad, Hudiksvall och Troja som är kvar. Själv hoppas jag på Glada Hudik som norrlandslag.
men, Boden åkte just mot Mariestad.
men, Boden åkte just mot Mariestad.
+ 3