+ 3
Inlägg: 2183544
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: det kommer bli mariestad bois som spelar hockeyallsvenskan nästa säsong. Sanna mina ord dom har något riktigt bra på gång.👍
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: För kung Haralds skull, o för att jag har nära dit då Mariestad.
Men även om det är klassiska lag, inga fler Smålandslag högre upp i seriesystemet. det vimlar ju av dom redan, fast Nybro får gärna vara bättre än HV framöver
Men även om det är klassiska lag, inga fler Smålandslag högre upp i seriesystemet. det vimlar ju av dom redan, fast Nybro får gärna vara bättre än HV framöver
+ 2
men, Boden åkte just mot Mariestad.