{5647}: det kommer bli mariestad bois som spelar hockeyallsvenskan nästa säsong. Sanna mina ord dom har något riktigt bra på gång.👍
Inlägg: 2183642
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Larsson#89: Ex-MoDoiten Tobias Aronsson är en gigant i Mariestad, statistiskt sett.
+ 1