Inlägg: 2185142
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: jag köper den där om du tar bort LP o sätter harju där.
X-X-X
Harju-EK-Modigs
Men jag vill ju eg inte ha Modigs i 2a heller. Men om Sveningsson har fått kontrakt måste ju nån av dem in där.
X-X-X
Harju-EK-Modigs
Men jag vill ju eg inte ha Modigs i 2a heller. Men om Sveningsson har fått kontrakt måste ju nån av dem in där.
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: Vetefan om jag vill ha Harju i första.. kanske för höga krav, men jag tycker han är lite för långsam, hamnar rätt ofta på efterkälken.
Lär dessutom inte bli snabbare med åren
Lär dessutom inte bli snabbare med åren
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: Jellvert är en duktig bp-spelare o lär få mycket speltid där men då borde de hellre satsa på Tjernström som är en mer långsiktig lösning
+ 3
Om jag tolkar Gradin korrekt tror jag varken Tjernström eller Åhström får nya kontrakt.
X - X - (Harju)
LP - EK - Modigs
Ohlsson - Aagaard- Svenningsson
Sylwander (Jellvert) OP
Sen några juniorer där då Lindewall ingår