+ 1
Inlägg: 2185328
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tar tillfälle i akt att sälja in mitt "fantasylag"
T. Williamsson
W. Ragnewall
A.Lavoie - M. Myttynen - F. Svenningsson
Viklund - Cumiskey
M. Persson - K. Miketinac - M. Modigs
A. Ytterell - E. Flood
S. Ohlsson - E. Karlsson - O. Pettersson
F. Hasa - E. Ullman
D. Sylwander - L. Skager - M. Aagard
J. Dahlroth
T. Williamsson
W. Ragnewall
A.Lavoie - M. Myttynen - F. Svenningsson
Viklund - Cumiskey
M. Persson - K. Miketinac - M. Modigs
A. Ytterell - E. Flood
S. Ohlsson - E. Karlsson - O. Pettersson
F. Hasa - E. Ullman
D. Sylwander - L. Skager - M. Aagard
J. Dahlroth
+ 1
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Jag tar gärna Modigs i en andrakedja. Tror att han är ungefär som Rosdahl med ett något bättre skott. Man måste vara lite ödmjuk också. Han skulle förmodligen vara tänkt för förstakedjan i sex av de allsvenska lagen på papperet.
Vårt problem har snarare varit att så många underpresterat eller i alla fall inte utvecklats hos oss. Det är bara att ta Olhaver och en massa andra som blommat ut i andra lag igen.
Vårt problem har snarare varit att så många underpresterat eller i alla fall inte utvecklats hos oss. Det är bara att ta Olhaver och en massa andra som blommat ut i andra lag igen.
+ 2
X-X-X
Harju-EK-Modigs
Men jag vill ju eg inte ha Modigs i 2a heller. Men om Sveningsson har fått kontrakt måste ju nån av dem in där.