Inlägg: 2185706
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Jo det visste jag , Men var lite osäker på coachsidan.
Hade mina aningar att det inte var vanligt.
Men vi kommer nog få se det lite oftare nu, Vad jag förstog vår nya sportchef så skulle det byggas så mycket det går på kontinitet på spelare och ledare som verkligen vill vara här!
Hade mina aningar att det inte var vanligt.
Men vi kommer nog få se det lite oftare nu, Vad jag förstog vår nya sportchef så skulle det byggas så mycket det går på kontinitet på spelare och ledare som verkligen vill vara här!
Både Glader och Sundlöv hade 3-års också, för vad det är värt.