+ 3
Inlägg: 2185703
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: BH hade 2+1 till att börja med, sen ersatte man optionsåret med ett rakt 3-års kontrakt (som bröts). Annars tror jag bara vi har haft 2-års i nutid.
Både Glader och Sundlöv hade 3-års också, för vad det är värt.
Både Glader och Sundlöv hade 3-års också, för vad det är värt.
När skrev vi ett 3 års kontrakt sist?
Det var väl ett sådant som BH bröt?
Men där började vi väl.med ett 2 årigt?
Men sedan så var det väl länge sedan?