{9315}: Var är vår bombmatta, har inte B-52:orna lyft än???
Inlägg: 2192813
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Kan det vara så att den gode Widebro tog i lite för mycket när han nämnde bombmattan i modo channel ?
Jag förväntar mig ett par toppspelare efter ett sådant uttalande :)
Kan det vara så att den gode Widebro tog i lite för mycket när han nämnde bombmattan i modo channel ?
Jag förväntar mig ett par toppspelare efter ett sådant uttalande :)
+ 1