+ 1
Inlägg: 2192850
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{8879}: Videbro är VD så därtill lite av en bilförsäljare. Han har en produkt att sälja, och därför mån om att intresset är på topp
Kan det vara så att den gode Widebro tog i lite för mycket när han nämnde bombmattan i modo channel ?
Jag förväntar mig ett par toppspelare efter ett sådant uttalande :)