Sjöåkern33: Tror det är personer som arbetar ideellt som sköter sändningarna.
Inlägg: 2193822
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hockey_21: hoppas att du har rätt. Men vad jag förstår så är det minst en som är inlejd iallafall, men som sagt för Modos bästa så hoppas jag att jag är felunderrättad.