hockey_21: hoppas att du har rätt. Men vad jag förstår så är det minst en som är inlejd iallafall, men som sagt för Modos bästa så hoppas jag att jag är felunderrättad.
Inlägg: 2193853
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sjöåkern33: Tror det modo betalar är till solidsport så att dom har tillgång till en plattform.
+ 1