Någon som hört något om Peters, om inte det görs något senast 30/4 gäller hans nuvarande 1+1 kontrakt med oss som jag förstår, ifall ingen av parterna bryter det? Så på lördag borde vi ha ett svar senast?
Inlägg: 2196501
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hompa90: Det står nu klart att målvakten Anthony Peters är klar för spel i MODO Hockey för de två kommande säsongerna. "En intressant målvakt som vi scoutat under en längre tid.
www.modohockey.se/artikel/8milak9ds-4ij6i1/malvakten-anthony-peters-till-modo-hockey
www.modohockey.se/artikel/8milak9ds-4ij6i1/malvakten-anthony-peters-till-modo-hockey
+ 1