+ 1
Inlägg: 2196502
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hompa90: Den annonsen är ju ett år gammal. Vad jag vet så har båda parterna på sig att bestämma om Peters vill stanna eller modo vill ha Peters till 20210430. . Hoppas på en 20210501 present. Bartosak lär det inte bli skulle gissa på europa eller KHL för han
www.modohockey.se/artikel/8milak9ds-4ij6i1/malvakten-anthony-peters-till-modo-hockey