Inlägg: 2200900
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Der är inga siffror som.imonerar på mig,
iI alla fall inte som en 1: a center.
Där skall vi ha en stark poäng lirare.
Har sett bättre förslag här inne,
VIK centralen hade ett antal namn.
iI alla fall inte som en 1: a center.
Där skall vi ha en stark poäng lirare.
Har sett bättre förslag här inne,
VIK centralen hade ett antal namn.
+ 1
Denna herre iaf till allsvenskan oklart om det är oss det gäller.