+ 1
Inlägg: 2200918
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Frågan är hur Hinken och Karlin tänker, vill dom helst gå med etablerade spelare som spelar heller spelat i Sverige tidigare. Heller om dom vill chansa på namn som inte spelat här tidigare. Spännande och se hur det blir, vi behöver spets nu inga mer bredd värvningar.
Sv: Silly season
Silly:
Skulle gärna se JFK, inte helt övertygad om potentialen men något att utveckla och skall räcka till i allsvenskan.
Skulle gärna se JFK, inte helt övertygad om potentialen men något att utveckla och skall räcka till i allsvenskan.
+ 1
iI alla fall inte som en 1: a center.
Där skall vi ha en stark poäng lirare.
Har sett bättre förslag här inne,
VIK centralen hade ett antal namn.