Silly: Frågan är hur Hinken och Karlin tänker, vill dom helst gå med etablerade spelare som spelar heller spelat i Sverige tidigare. Heller om dom vill chansa på namn som inte spelat här tidigare. Spännande och se hur det blir, vi behöver spets nu inga mer bredd värvningar.
Inlägg: 2200924
Svarskommentarer
Sv: Silly season
RagnarLodbrok:
Jag hitta en intressant som gjort det bra i finland som spelat med E.K och A.Y . Kyle Platzer
Och sedan denna kille som Gradin nog har koll.på. kolla statsen!
Och en som har koppling till Karlin.
Kellen Jones
Och tar vi Kellen , Så kan vi få hans bror Connor som center i 3:e linan
Jag hitta en intressant som gjort det bra i finland som spelat med E.K och A.Y . Kyle Platzer
Och sedan denna kille som Gradin nog har koll.på. kolla statsen!
Och en som har koppling till Karlin.
Kellen Jones
Och tar vi Kellen , Så kan vi få hans bror Connor som center i 3:e linan
Länkar:
https://www.eliteprospects.com/player/38013/kellen-joneshttps://www.eliteprospects.com/player/38011/connor-jones
https://www.eliteprospects.com/player/38013/kellen-joneshttps://www.eliteprospects.com/player/38011/connor-jones
+ 1
Sv: Silly season
RagnarLodbrok:
Basen skulle i huvudsak bestå av svenska spelare men man kommer plocka in iaf någon nordamerikan om jag tolkat dem båda rätt.
Basen skulle i huvudsak bestå av svenska spelare men man kommer plocka in iaf någon nordamerikan om jag tolkat dem båda rätt.