+ 3
Inlägg: 2206927
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Håller med han förtjänar att representera vårt fina land men just nu får han nöja sig med att representera ett av dom finare klubbarna vi har i Sverige..
Sv: Silly season
Silly:
Kämt å sido,
Dax för Sam Hallan och ta sig an en ny utmaning som tränare.
Om han skall skriva in sig bland demontränarna i svensk ishockey.?
Kämt å sido,
Dax för Sam Hallan och ta sig an en ny utmaning som tränare.
Om han skall skriva in sig bland demontränarna i svensk ishockey.?
Ja in med Björn Hellqvist 😁
Det borde kittla lite att säga upp sig och ta landslaget,
Årets tränare 🙄