Silly: Håller med han förtjänar att representera vårt fina land men just nu får han nöja sig med att representera ett av dom finare klubbarna vi har i Sverige..
Inlägg: 2206952
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hockeyälskaren: Nja, Växjö känns som den värsta plastklubben. Ingen hockeykultur, men en kommun som sponsrar mer än någon annan kommun.