Dahlén ska visst lämna för NHL, för hur lång tid skrev dom inget om.
Inlägg: 2210043
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Först skall han Dahlén ta en plats i laget , tror inte att han tar en tur till Ahl igen och där kommer frågan ?
Vart tar han vägen sedan ?
Dahlén är inte oersättlig , men det hade varit kul att se han i
SHL säsong .
Vart tar han vägen sedan ?
Dahlén är inte oersättlig , men det hade varit kul att se han i
SHL säsong .
+ 1