+ 1
Inlägg: 2210132
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: tror ni Dahlén har stake nog för NHL?!
Jag tror inte det, han lipar på sig för lätt när det hettar till helt enkelt
Jag tror inte det, han lipar på sig för lätt när det hettar till helt enkelt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Dahlen får ett envägskontrakt. Då får han samma betalning i NHL som i AHL. Därmed kommer han få mycket mer chanser och slipper AHL. San Jose kommer skicka ned andra spelare (med tvåvägskontrakt).
Nej, du ser inte Dahlen varken i AHL eller i SHL.
Det är klart att du kan dröma, men det är lönlöst om du förstår hur det fungerar.
Nej, du ser inte Dahlen varken i AHL eller i SHL.
Det är klart att du kan dröma, men det är lönlöst om du förstår hur det fungerar.
+ 1
Vart tar han vägen sedan ?
Dahlén är inte oersättlig , men det hade varit kul att se han i
SHL säsong .