Costanza: Vad gör Modo till en "storklubb" just den här säsongen, 2020/21?
Inlägg: 2211937
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: Storklubbar kan ha sämre säsonger, kolla på DIF. Ändå en storklubb. Bulan tyckte att storklubben Frölunda var ett bottenlag. Bulan vs. Rönnberg :-)
+ 3