Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: Storklubbar kan ha sämre säsonger, kolla på DIF. Ändå en storklubb. Bulan tyckte att storklubben Frölunda var ett bottenlag. Bulan vs. Rönnberg :-)